GR / EN
Υπηρεσίες

χρηματοδότηση φορέων πολιτισμού

“mix & match” σχεδιασμός για την υλοποίηση στόχων

Προτείνουμε ένα “παιχνίδι” συνδυασμών (mix&matchgame) για επιτυχή χρηματοδότηση  

Στο “παιχνίδι” ταιριάσματος και συνδυασμών (mix&matchgame) α) μελετάμε σε βάθος την επιχειρησιακή πολιτική του πελάτη μας,  β) αφουγκραζόμαστε συνεχώς την καινοτομία και τις τεχνολογίες στον χώρο του ψηφιακού πολιτισμού και γ) παρακολουθούμε ποικίλα πιθανά χρηματοδοτικά εργαλεία. «Κερδίζουμε» όταν ταιριάσουμε με τον πλέον αποδοτικό τρόπο τις τρεις παραπάνω γνώσεις προς όφελος του πελάτη μας και του κοινού του.

Προτείνουμε νέα μοντέλα οικονομικού σχεδιασμού που συνδέουν τη δημιουργική βιομηχανία, το μάρκετινγκ, την επικοινωνία, την επιχειρηματικότητα, τον τουρισμό, την καινοτομία και την τεχνολογία με τη στρατηγική και τη διαχείριση των πολιτιστικών οργανισμών.

Συντάσσουμε «φακέλους» για την ένταξη προτεινόμενων πολιτιστικών έργων σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα που θα εξασφαλίσουν τη χρηματοδότησή τους.

Διερευνούμε εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης συντάσσοντας χορηγικούς φακέλους για να προσελκύσουμε φορείς του ιδιωτικού τομέα και κοινωφελή ιδρύματα και να συνδέσουμε τους στόχους και το όραμα ποικίλων πολιτιστικών δράσεων με τους στόχους της χορηγικής πολιτικής αλλά και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης διαφόρων χορηγών.

Εξετάζουμε την υλοποίηση συμπράξεων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ΣΔΙΤ στον χώρο του πολιτισμού με πλήρη συναίσθηση των παραμέτρων ευαισθησίας της πολιτιστικής πολιτικής, τον κανόνα δεοντολογίας αλλά και την υγιή επιχειρηματική «ιδιοτέλεια». 

Πέραν της χρηματοδότησης υφισταμένων πολιτιστικών φορέων εκπονούμε και μελέτες βιωσιμότητας για νέους φορείς πολιτισμού. Με ένα επιτελείο εμπειρογνωμόνων πολιτιστικής διαχείρισης, οικονομολόγων και νομικών αναλαμβάνουμε

  • να ορίσουμε τις προϋποθέσεις λειτουργίας του νέου φορέα βάσει του ισχύοντος νομικού πλαισίου και των βασικών αρχών δεοντολογίας.
  • να προδιαγράψουμε τον καταστατικό τρόπο λειτουργίας του και να προχωρήσουμε διερευνώντας τις ομάδες κοινού, αναλύοντας την αγορά, προβλέποντας κόστος επένδυσης και λειτουργίας, πηγές χρηματοδότησης, έσοδα και προοπτικές συμβολής στην τοπική ανάπτυξη και το εκάστοτε οικοσύστημα.
  • να καθορίσουμε τα χαρακτηριστικά του νέου πολιτιστικού φορέα και να καταθέσουμε σχέδιο για την υλοποίηση των έργων υποδομής καθώς και του προγράμματος εκθέσεων/εκδηλώσεων: το θέμα της έκθεσης, την ερμηνευτική προσέγγιση, τους στόχους, τις ενότητες, την εκπαιδευτική πολιτική, τα μέσα και τις τεχνολογίες, κ.λπ.
  • να συστήσουμε την υιοθέτηση καλών πρακτικών και να σχεδιάσουμε πρόγραμμα ενεργειών προβολής και δικτύωσης.
share on Facebook  share on Twitter  share on Linkedin