GR / EN

News & Insights

Σχεδιασμός Ψηφιακής Στρατηγικής για την Εθνική Πινακοθήκη

Νέα
22.12.2016
share on Facebook  share on Twitter  share on Linkedin
Σχεδιασμός Ψηφιακής Στρατηγικής για την Εθνική Πινακοθήκη

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του Σχεδιασμού Ψηφιακής Στρατηγικής για την Εθνική Πινακοθήκη - Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου. Το έργο έχει στόχο να φέρει τον οργανισμό πιο κοντά τις νέες απαιτήσεις του κοινού της μέσα από τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλες τις εκφάνσεις της λειτουργίας του. 

Προτείνει τη χρήση ψηφιακών μέσων και εφαρμογών και βέλτιστες πρακτικές που θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη του κοινού του Μουσείου και θα αναβαθμίσουν την εμπειρία της επίσκεψης. Στο έργο περιλαμβάνονται, επίσης, εκπαιδευτικά εργαστήρια που στοχεύουν στην εκπαίδευση του προσωπικού της Πινακοθήκης σε νέες τεχνολογίες υποδομής και διάχυσης του πολιτιστικού περιεχομένου. 

Με την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης πραγματοποιήθηκε έρευνα του ενεργητικού κεφαλαίου της Πινακοθήκης, μελετήθηκε σε βάθος η παρούσα κατάσταση και ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος εκπαιδευτικών εργαστηρίων. Τα αποτελέσματα της πρώτης φάσης θα αποτελέσουν τη βάση ανάπτυξης του δεύτερου μέρους του έργου που αφορά σε προτάσεις χρήσης νέων τεχνολογιών τόσο διαδικτυακά όσο και in situ αλλά και στην ανάπτυξη κοινού.